Parasole reklamowe z nadrukiem
Coraz większą rolę we współczesnym marketingu odgrywają rozmaite gadżety z nadrukami. Tego typu forma reklamy jest skuteczna, ponieważ przyciąga uwagę potencjalnych klientów firm, które umieszczają na gadżetach swoje logo, hasło lub opis usług. Dużą popularnością wśród gadżetów z nadrukiem cieszą się parasole. Posiadają one kilka zalet, które decydują o tym, że klienci chętnie zwracają na nie uwagę, a co za tym idzie, również na firmę, która umieściła na nim reklamę lub innego rodzaju nadruk. Jakie to zalety?
Przede wszystkim popularność parasoli, jako przedmiotu codziennego użytku. Oczywiście są one używane w przypadku padającego deszczu lub śniegu, jednakże w naszej szerokości geograficznej opady zdarzają się na tyle często, że praktycznie każdy z nas posiada parasol. Parasole reklamowe natomiast, tzn. te z rozmaitymi nadrukami, trafiają do klientów poprzez pracowników danej firmy, ich rodziny czy znajomych, są także rozdawane na różnego rodzaju happeningach, imprezach, spotkaniach, itp. Dlatego nie stanowi najmniejszego problemu zaopatrzenie dużej grupy ludzi w parasole reklamowe, które mają na celu popularyzowanie danej marki. Nie można zapominać również o parasolach umieszczanych przy stolikach np. w restauracjach czy pizzeriach na świeżym powietrzu, tzw. ogrodowych, gdzie chronią klientów przed słońcem, deszczem czy wiatrem. W takich przypadkach także istnieje możliwość zareklamowania marki czy usługi, poprzez odpowiednie nadruki. Jest to często stosowana forma reklamy browarów.
Zaletą parasoli jako narzędzia marketingu jest także duża powierzchnia nadruku. Daje to tym przedmiotom dużą przewagę np. nad długopisami, breloczkami czy kubkami, gdzie miejsca na ewentualne napisy nie ma dużo. Z tego powodu parasole reklamowe zawierają często nie tylko logo, ale także dłuższe napisy, hasła, itp.
Marketing rozwija się bardzo szybko. Jednocześnie zmieniają się i unowocześniają jego formy. Nie da się ukryć, że na różnorodnych metodach marketingowych korzystają nie tylko firmy, ale także my – klienci.