Odzież reklamowa – wykorzystanie bluz
Kiedy myśli się o gadżetach reklamowych, które są elementami ubioru, to wydaje się, że nie ma innej opcji oprócz koszulek. Te produkuje absolutnie każdy z mniejszym lub większym powodzeniem. Na lepszej lub gorszej jakości materiale, znajdujemy ciągle te same loga. A wcale nie jest tak, ze odzież, która stosowana jest w celach reklamowych oraz promocyjnych, musi być nudna i sztampowa oraz podporządkowana pewnym regułom niejasnego pochodzenia. Jednak jeśli tylko się postarać, to okaże się, że można wymyślić coś naprawdę stylowego.Jednym z najlepszych pomysłów gdy bierze się pod uwagę temat taki jak odzież reklamowa jest wykorzystanie nowych fasonów czy elementów ubioru, których inne firmy nie oferują. Jest to jasnym, że absolutnie każda firma wyprodukuje koszulki z logiem. Może więc warto postawić na ubrania nieco mniej sztampowe i takie, które nie będą ubraniami sezonowymi? Przecież bluzy można nosić cały rok, dlaczego więc by nie wykorzystać ich jako element reklamy?
Przede wszystkim dają one bardzo duże pole do popisu. Możemy mieć przecież bluzy, które będą wkładane przez głowę, możemy mieć takie, które będą zapinane na zamek. Możemy mieć zwężane w talii lub tez całkowicie szeroki czy oversize. Pole manewru mamy szerokie i sprawia to, że nasza odzież reklamowa będzie zupełnie inna niż ta, którą oferuje klientom konkurencja.
Potem pozostaje kwestia koloru, ale i tu nie powinniśmy się ograniczać. Przecież odzież reklamowa nie zawsze musi być w neutralnych barwach. Chociaż to na tych najlepiej prezentuje się logo firmy. Możemy jednak poeksperymentować. Kreatywność daje zyski.
Kiedy myśli się o gadżetach reklamowych, które są elementami ubioru, to wydaje się, że nie ma innej opcji oprócz koszulek. Te produkuje absolutnie każdy z mniejszym lub większym powodzeniem. Na lepszej lub gorszej jakości materiale, znajdujemy ciągle te same loga. A wcale nie jest tak, ze odzież, która stosowana jest w celach reklamowych oraz promocyjnych, musi być nudna i sztampowa oraz podporządkowana pewnym regułom niejasnego pochodzenia.