Kubki reklamowe dla przedszkoli
Współczesne wymogi w zakresie prowadzenia nowatorskich form reklamy stawiają przed przedsiębiorcami bardzo wysokie progi. Nie każdy jest w stanie im sprostać, a bezpośrednim efektem może być niski poziom obrotów. Na pocieszenie jednak warto powiedzieć, że nawet największe błędy przedsiębiorcy w zakresie unikania promocji swojej firmy, bądź wadliwego prowadzenia przedsięwzięć marketingowych. W ostatnich latach coraz modniejsze i jednocześnie wyjątkowo skuteczne staje się promowanie ofert firmowych wśród różnych grup społecznych.
Reklama wśród dzieci
Zapewne każdy rodzic niejednokrotnie słyszał prośby swoich pociech typu: mamo kupisz mi (coś)? lub co mi kupiłaś? Podłożem takiego zachowania jest niekończąca się potrzeba małych dzieci na nowe rzeczy, a w szczególności nowe zabawki. Taka sytuacja pobudza często kreatywność współczesnych specjalistów z zakresu zarządzania i marketingu, którzy stawiają sobie coraz wyżej poprzeczkę wymagań, a jednocześnie efektem ich pracy są coraz bardziej kreatywne narzędzia i metody promocji. W ostatnich latach zauważa się coraz większe zainteresowanie działaniami bezpośrednimi w środowisku klientów. Przykładem takiej kampanii jest promowanie swoich produktów w przedszkolach, szkołach, w klubach dziecięcych, na koloniach i zawodach sportowych organizowanych dla najmłodszych.
W tych nowatorskich kampaniach reklamowych wykorzystuje się różnorodne gadżety reklamowe, które w oczach dzieci są zawsze najmilszym akcentem całej kampanii reklamowej. Mogą ją stosować przede wszystkim te firmy, których oferta skierowana jest właśnie do dzieci, czyli miedzy innymi producenci produktów spożywczych dla dzieci, odzieży, zabawek i innych artykułów. Często gadżetami pomagającymi w promowaniu tych produktów są kubki reklamowe z dziecięcymi nadrukami, maskotki z logo firmy, słodycze reklamowe i inne.
Kubki reklamowe w przedszkolach i stołówkach
Bardzo często stosuje się również inny rodzaj promocji, w której gadżety reklamowe nie są rozdawane bezpośrednio klientom, lecz stanowią wyposażenie obiektów, w których najczęściej gromadzą się potencjalni klienci. Przykładem takiej kampanii reklamowej jest wyposażenie przedszkoli i innych obiektów przeznaczonych dla dzieci w kubki reklamowe i inne elementy wyposażenia stołówki. Nadruk logo i nazwy firmy oddziałuje na wyobraźnię i pamięć małych dzieci, a następnie zapisuje się w ich pamięci.